Tuesday, May 2, 2017

Tengok gambar

Tengok gambar di group Palmy. Ada Kak Farhan dalam tu. I wonder if she still remember me hehe.

Dalam hidup aku, ada orang aku kenal sekejap je, atau gitu-gitu je, jarang-jarang jumpa or something like that. Tapi orang tu beri kesan dalam hidup aku and rasa nak jumpa dia lagi even after years tak bercakap, even tak rapat pun lah. Biasanya sebab things yang kami biasa borak walau jarang jumpa. Kak Farhan antaranya. Aku masih ingat benda perkara yang kami borakkan yang terkesan di hati aku and buat aku nak dengar lagi apa-apa je lah cerita daripadanya. Ada orang yang pelik macam aku ni? Haha

Remembering her, and all the things while I was in Palmy, makes me wonder, where will I be within this let say 10 years. Kak Farhan dah bergelar Dr. So what will I be nanti eh? How will my little family looks like? Dah berapa orang anak masa tu? Sebab tengok gambar Kak Farhan ada anak dengannya. Masa kat Palmy Kak Farhan takde anak lagi. Kalau tak salah aku, still aura pengantin baru lagi masa tu hehe.

Saja je fikir-fikir sebelum tidur. Dalam hidup ni ada beberapa perkara yang aku regret tapi takde lah regret terbawa-bawa gitu kan sebab aku tahu apapun yang berlaku, aturan Allah swt itu cantik dan always terbaik buat aku, insya Allah amin.

Ok lah nak tidur dah. Nite.

0 comments: